Monday, December 11, 2006

Ska bli godt me ferie

Ja dette e faktisk bilde av romme mitt å trur me bare lar det tala for seg sjøl, å seie de at eg e klar for ferie. Drømmen om jul å Pinnakjød har rett å slett ført te at romme har blit neprioritert. Kan ikkje akkorat sei at dette e någe eg e så veldig stolte øve, men sån e de bare. Vil ikkje anbefala at någen prøve dette, de går fint heilt te du må begynna å leida itte reine sokkar å andre småting, då begynne irritasjonen å bli ganske store. "Ska sjølsagt rydda før eg reise heim"

7 comments:

Anonymous said...

Eg e alltid anonyme Egil.. Så kan eg sei någe domt uten at någen kan vær heilt sikre på kim det e... Men rydda???? Ka då for??? Forresten, va det lordag me sko herja kvadrats uendelig harde fliser???

Egil og Katrine said...

Vett ikkje om eg gidde alligavel. e så tetag. Eg klar te å svi av någen kroner på lordag eg viss du e.

Anonymous said...

Ej må innrømme att ej føle litt glede over att mitt å Christians rom har vøre meir ryddig enn Egil sitt den siste veka. Det e første gang iløpet av hausten/vinteren tru ej.
Berre fortsett slik Egil, du får oss andre til å føle oss vel. Det e nestekjærlighet d!!!

Anonymous said...

jaffal 100 te Katrine

Anonymous said...

hei på dk dette e ei jula helsing frå ein forblåste plass håbe huse står t jul.
me bage jula kager men me syns dei e så go at me ede dei opp same dag.
hehe.
god jul.
Ps eg blir 24 på sundag

Anonymous said...

Egil! Du MÅ rydda!! Kathrine..dette e di oppgava nå; å se t at han gjør d!!

Anonymous said...

Hold ud å drid nå for fillen i d romme!!D e jo snart jul.
gjermund