Monday, January 29, 2007

Røldalstur!!!!!!!

Fredag 26. Januar va de ti for hytte tur te Røldal. Me store fohåpningar reiste me te Røldal me godt mod. Turen viste seg å ver ein store suksess, Me goe snøforhold å go gang i hyttå.
Bjarne begynte turen relativt dårlig me å ta feil trillekoffert ud av bussen, men tog seg fint inn igjen me stort humør. Va turen store underholdar å definitivt den så tog seg mest ud på ski.

Gjermund i kjent stil.

Oli hadde uden tvil den beste stilen både på hoppe å nerøve.

Et aldri så lide stunt.

Her e gjengen..........................+ meg då.

11 comments:

Anonymous said...

min sjel fryde seg! Eg seie d bare, for ei helg!

Anonymous said...

Nei, der va bilder av oss ja..
Det skine blankt alså, må broga ved!!
For ein gjeng, å for ein tur:)
Heilt konge!

Anonymous said...

ooooohhhh eg og vil..

Anonymous said...

Fantastiske helg!Pudder å ein kjempe gjeng! Tanks Røldal og Fam.Halsnes Fjellro!!

Birgit said...

altså eg og vil stå på ski i fjellet.. Me har jo ikkje ein gang snø her, langt mindre fjell te å stå på. Eller me har ein bakke her, som e kjekk å renna på agebrett i. "Kelkebakken i Klemensker", hette den, og den e faktisk ganske lang og god. Men ka nytte vel det når det ikkje e någen snø..
Hei Katrine!
Hei Egil; pass godt på Kate my mate!

Anonymous said...

Heisann Egil & Katrine.
Så jillt å lesa bloggen dåkka å sjå koss d går m dåkke. Alt for lenge siden me he sitt dåkke nå. Likte veldig godt diktet ditt om Halsnøy, Egil. ;-)
Klem frå Marie og Vidar

Anonymous said...

ingen kos me snø kommentar fra meg no... Er kjempe lei av røldalsturen deres.... få noe nytt på bloggen da!!!
utenom at dere er dårlige til å oppdatere, er dere veldig snill og søt:) håper det står bra til med dere på studier og ellers! God helg videre.

Anonymous said...

Syntes ikke dere to at det er på tide med ett nytt innlegg på bloggen deres??? Det syntes hvertfall eg!

Birgit said...

Ja, eg og syns det e på tide me nytt innlegg, eller e bloggen utdødd? Og Katrine, vett at du sa at du ikkje har någen bilder å oppdatera me, og at det derfor va mest egil så oppdaterte, men går jo an å oppdaterea uden bilder og. Bare sånn me får hørt siste nytt å sånt:)

Anonymous said...

No må de oppdatera litt her... Mammo å papen

Birgit said...

Katriiiine...:) E nesten rett før eg lage et innlegg om bloggen dåkkas på bloggen min: "Egil og Katrine, tidenes mest uoppdaterte blogg".
Neidå, men ka me å legga ut ein sånn ein morsom hjemmevideo igjen, det e jo løje å se på:)Det e jo lett gjort, hvis det e "gidda-heten" det komme an på:)