Monday, November 17, 2008

LIS på Holmavatn

Me hadde ei fantastisk helg på Holmavatn, på Ledar og Inspirasjonssamling! Spesielt ein temasamling som hette "å leve kirke" utfordra!! Me e "frelst av nåde, ved tro" - men tro e ikkje bare nåke som foregår oppe i topplokket. Det e nåke aktivt, ein handling! Slik me lever viser kven me trur på! Gud vil at me skal OVERGI oss til han. Då vil han altså ha ALT i livet!
Kvifor jobbar du? Er det for pengar eller er det for at Gud har plassert deg der? Kva er meiningen med å være på ein plass 37,5 timar i veka bare for pengar? Jesus er Herre i jobben og! Gud er ikkje bare ein me møter på bedehuset eller på rommet med lukka dør!

http://www.youtube.com/watch?v=OredXBZzMVY&feature=email
Håpe du og kan være me å synge denne lovsangen te GUD!

Jesus har ikkje kalt oss til å kalle oss kristne, han har kalt oss til ETTERFØLGELSE

2 comments:

Anonymous said...

D va ei fantastiske helg! Eg e så gla eg fekk va med på dette. D va en kjempeutfordring te oss alle så va her! et oppgjør med vår lunkenhet..
Så e d bare å ta dette med oss viare i kvardagen - blikket festa på Jesus!
og gå der Gud vil me ska gå, tjene Herren med glede!:)
Gud velsigne dg og Egil!
Gla i dåkk begge to!:)

Anonymous said...

Det gjekk ikkje å få ut den videoen nei, hehe:)
Håpe eg finne kabelen snart, så eg får ut når eg knuste dg i boxing....!