Monday, November 20, 2006

Min Kjære Halsnøy



Å min kjære Halsnøy!!!
Ja dette e altså min kjære heimplass, Halsnøy.
Her e plassen eg lengte heim te i tide å utide.
For anledningen så har eg lagt et dikt om Halsnøy
for å utrykka min glede over denne plassen.


Å min Halsnøy min Halsnøy,
her har vi jammen hatt det gøy.
Husker da vi var små
kunne rett å slett spist deg rå.


Du ligg der så fint i sjøen,
ja er vi ikke gla i denne øen.
Men hva er vel Halsnøy uten en traktor,
Ja dei trillar rundt me farmor.

5 comments:

Anonymous said...

Fantastisk... Einaste probleme e atte på min pc står alt ront på spansk, så forstår jo kje ein pøkk.... men kult... rekne med meir stoff frå ØEN.... Ellers komme det snart nye hjemmeside for HKRU.. Og T-skjorter er bestilt... PS:Katrine; Ønske meg Norrøna eller Peak skibukse te JUL... Sneiks... Hilsen Svogerslashbror

Jan Egil Reime said...

Jaja ikkej verst dette her. Trudde ikkje øynå dokkas va så store, men d e jo ei fine øy. Men eg må gratulera dokk med ny blogg.

Astrid i Brazil said...

Hei Egil.
Så bra du har fått deg blogg! :) Leenge si eg har hørt någe fra deg. Komme til Oslo ein tur over jul, får håpe vi snakkes da :)
Klem astrid

Anonymous said...

Fint om hu hadde vor svarte forresten.......

Anonymous said...

Hei...
Halsnøy e bare fantastisk, det må eg bare ver heilt enige i...Det e ingenting så slår den fina øyå:D
E jo då skikkeligt bra at eg e der frå då...Heheh...
Gralla med blogg forresten:)