Friday, November 24, 2006

Toyota Corolla

Eg har måtta tålt møje tyn for bilane mine opp i gjennom årå. Någe så eg sjølsagt ikkje kan forstå. Nå ska eg visa dåkke at d e reine luksus bilar eg har hatt.


Fysta glise mitt va ein flotte Nissan Laurel. Mången skeptikarar gjekk då ud av dvale slakta bilen. Eg for min del syns nå bilen va litt stas. Legg merke te den nydelige fargen på interiøret.






Mitt andre glis va ein Toyota Camry. Den såkalte "sjekketrallå"Me 135 Spreke hestekrefter så suste eg av gåre i dette glise. De e kanskje muligt at den på bilde e kanskje litt finare enn min, men bilen sjel.




Mitt nåverande glis e vel ikkje akkorat det finaste så trilla på fira hjul, men han har ikkje svikta meg ennå. Eg høyre sjelden kommentarar på bilen når me e på vei te jobb eller på vei te misjonssalen. de e forresten dei plassene eg stort sett bruge bilen.
Som sagt ikkje det finaste på denne jord, men ein trofate bil så stille opp når eg trenge an, å står allti der eg parkerte sist. R.I.P Camry å Laurel.

10 comments:

Anonymous said...

Du skrive litt for masse. Gidde ikkje lesa alt

Anonymous said...

ein relativt tøff bil. gjermund

Anonymous said...

ja eg må sei du har droge mange jenter oppøve med dei bilane der..=)

Elin =) said...

eg lige bilete. publiser fleire! =)

Anonymous said...

Ehhh....

Andy said...

Egiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil!





og forsåvidt Katrine! òg

Andy said...

gjekk litt øve stregen der, ser eg nå. Sjølkritikk.

Anonymous said...

hehehe... Men Egil, eg støtte deg eg! Bare an går fra A t B, så e d godt alt! =) (så lenge me ikkje har råd t någe flottare då... ) Me må bare ver gla me har råd t bil så lenge me e studentar! =) Lenge leve Toyota!!

Velkommen i bloggverden forresten! kult! =)

Anonymous said...

d va Renate Bø ja... ;)

Anonymous said...

takk og lov for at egil har bil!!